Kommende 0. årgang

Indskrivning til kommende børnehaveklasser

I Herning Kommune er der åben for skrive dit barn op til skolegang to uger i oktober/november måned.

I oktober bliver alle forældre til kommende elever i skoledistriktet indbudt til et orienteringsmøde.

Der udleveres materiale om indskrivningsproceduren samt diverse materiale omkring skolestart.

Der gives information om webindskrivningen, hvor det tilkendegives om man er sikker på skolestart, og om man er i tvivl, eller sikker på at barnet skal vente.

På mødet har man mulighed for at få en snak med såvel daginstitutionspersonalet samt med barnets kommende børnehaveklasselærer.

Indskrivnings materiale til kommende børnehaveklasse - skolestart 2024 vil være på denne side medio oktober 2023.

Informationsmøde omkring skolestart mandag den 30. oktober 2023 kl. 17.00-18.30  i indskolingsbygningen.

Der afholdes et arrangement på skolen i starten af juni, hvor de nye børn og forældre mødes.

Gå til indskrivning klik her

Du kan finde mere information omkring skolestart på Herning Kommunes hjemmeside - klik her

Tilbage til forsiden

Indbydelse til skoleindskrivning